Sunday, April 15, 2007

My Celebrity Look-alikes

Idag hade vi besök av ett par goda vänner som berättade att de hade provat en websida där man laddar ner ett foto på sig själv och sedan får man en lista med bilder över de kändisar man är lik. Vi gick in direkt och kollade...

...hmmm, Anette Benning, konstiga kriteria de måste ha för det här, jag tycker inte jag är lik någon av alla de kändisarna som poppade upp på mitt kollage, dessutom så är ju tex Glenn Close och Andi MacDowell så väldigt olika varandra.

Vem liknar du???


My cool celebrity look-alike collage from MyHeritage.com.

4 comments:

Desiree said...

Låter som en kul grej att testa på.

Annika said...

Det där gjorde jag på min blogg i höstas. Urkul!!! Minns inte vem det var jag liknade mest...
Roligt är det hursomhelst!!!
I like Annette Benning, a lot :-))

The Hanssons said...

hm...har varit på den webbsidan tidigare men kommer inte ihåg vem jag var lik, kanske ska man prova igen. vad jag kommer ihåg dock var att det stämde inte alls tyckte jag.
Ha en bra vecka

Toini said...

Vilken kul sida, måste prova, få se vem man liknar.