Friday, November 17, 2006

Varför blogg??

Som de flesta av mina vänner vet så har ju Ottossons.org varit igång sedan vi flyttade till San Francisco för snart 5 år sedan. Här gör jag små reportage om vad vi gör med bilder till. När jag var hemma i Sverige på besök så var det 2 personer oberoende av varandra som sa att de tyckte att hemsidan var så opersonlig...jäklar vad jag tyckte att de var orättvisa, här lägger jag ner en massa tid så att alla i Sverige ska kunna hänga med i vårt liv härborta...och de är båda inte några som direkt hör av sig mycket med personliga mail..Oh well, nu några år senare så kan jag ju förstå vad de menar, kanske inte så himla kul att se en massa bilder på ungar som går på kalas....

...så därför kommer jag nu att skriva ner lite om mina tankar, om vad som händer här i USA och annat...

0 comments: