Friday, January 26, 2007

Date-night

Varannan fredag har jag och Mikael date-night. Då kommer Matilda och tar hand om barnen från sådär 6-tiden medan vi drar ut på stan. Vi brukar gå ut och äta, kanske bowla, se en bio eller bara umgås med vänner som också är barnfria. Idag ska vi träffa Mikaels förre chef och hans fru, vi ska äta ute och sedan gå hem till dem på whiskey efteråt...inte för min del då, eftersom jag ännu inte förstått tjusningen med whiskeysmaken (jag vill bara ha whiskey när jag har ont i halsen för att det dövar så gott men Mikael tycker att det är synd att slösa på sina fina single-malt whiskeys på min onda hals). Denna helg ska vi faktiskt ha två date-nights, eftersom att vi på söndag ska iväg och köra gokart...känns riktigt lyxigt!!

1 comments:

Mathias said...

Så trevligt! Så fort Gabe blir lite större måste vi genast börja härma er!

(Tyvärr är det lite långt till Palo Alto nu för tiden. :-/ )