Wednesday, November 14, 2007

Dagens bildekal

Jag hann inte hala upp kameran innan bilen framför åkte iväg så fick leta på nätet efter den. Jag tycker den är rolig.



Ju närmare valet vi kommer desto mer politiska dekaler kommer vi dessuom att se. Jag har sett ovanligt många Ron Paul dekaler. Han verkar ju vara en jäkel på att mobilisera sina anhängare. Han har oändligt många klipp på YouTube, satte i förra veckan rekord med mest insamlade pengar till en valkampanj på en dag och nu så ser jag dessa dekaler överallt!

5 comments:

Anne-Marie said...

Här i Mt Shasta området finns det en massa bildekaler som har andlig anknytning eftersom det finns en massa människor i Mt Shasta som är så kallade andliga sökare. Politiska dekaler har jag nästan aldrig sett.

Annika said...

DEN var BRA!! ja, snart närmar sig bildekalernas stora tid iom valet som står för dörren..Oj, oj...Brace yourself!

Desiree said...

Ha ha ja denna var riktigt bra.

Fia said...

Oj, just DEN dekalen har förorsakat en smärre storm i detta hushåll. Jag såg den - och tyckte den var kanooon och vill köpa den. Maken, som röstade på Bush (maken ÄR trevlig trots detta lilla mishap) blev inte så glad...

Monica said...

Jag kollar alltid in bilars dekaler, för ibland har de ju rätt roliga budskap!

Anne-Marie, vad intressant att höra att det är så annorlunda hos er! Är det den vackra naturen som drar tror du...för de andliga sökarna alltså!

Annika, I knoooow. Jag börjar se mer och mer. Men det blir väl som värst inför själva presidentvalet!

Desiree, jo, kul!

Fia, hehe, komiskt!Jag har en kompis som hade en Bush-skylt i fönstret inför förra valet och hennes man röstar på demokraterna men tycker det är ok med skylten ändå. Jag hade ALDRIG velat att maken haft en skylt om något som jag inte trodde på i mitt fönster!!