Monday, November 12, 2007

Respons

Häromdagen skrev jag om avhållsamhet och jag skickade även vidare klippet med Bill Maher till några av mina amerikanska kompisar (som jag trodde skulle uppskatta klippet såklart). Fick lite respons:

"Monica, I went to an all girls Catholic school and we were all taught abstinence. My friends were still having sex, they just had a complex, They felt like they were sinning. I'm glad I waited til I was in college, but eventually I too started to have some real fun. I think it's your best bet, to try out different kinds of chocolate before you buy a box!"

4 comments:

Annika said...

Kan tro det...OCH jag håller helt med det hon skriver. Fullt och fast...

Desiree said...

Din vän skriver kloka ord.

Saltistjejen said...

haha! Så sant så sant...! ;-)

Monica said...

Framförallt så tycker jag det är intressant att höra om detta direkt från källan, dvs från dem som faktiskt levt i det som diskuteras...