Saturday, September 15, 2007

Ibland måste man ju ställa upp!



Min yogalärare försöker få fart på sin business på alla möjliga olika sätt. Bland annat har hon ett samarbete med Four Seasons Hotel här i Palo Alto. Luxury Yoga Escape - 24 timmar på hotellet som inkluderar ett yoga pass på ankomstkvällen och följs av vin och mat i maffiga sviten. Sömn i skön säng. Morgonen därpå börjas med yogapass, följs av frukost, slappande vid poolen och avslutas med ansiktsbehandling.

Ja, i helgen var jag där. Man måste ju stötta sina vänner och bekanta när de har finurliga ideer, eller hur!?

5 comments:

Erika said...

ja, det verkar ju vara en oerhörd uppoffring. Låter jättehemskt med yoga, behandlingar, godmat och SÖMN, tycker den utslitna tvåbarnsmodern

Monica said...

Erika, jo du, håller helt med. Det var ju precis allt annat än en uppoffring :) Det är inte alltid så lätt med med två småttingar hemma, jag förstår dig precis. Hoppas att du ska få lite tid att ta igen dig och känna dig mindre sliten!

Erika said...

Tack för supporten ;-). Jag försökte hinta för M att jag nog behöver stötta hasseludden eller dyl. Men än så länge är G inte bortlämnbar över natten men sen... då ska här offras ;-)!!

SweFlo said...

Vilken oerhörd uppoffring som sagt ;-)!

Desiree said...

Låter hur skönt och mysigt som helst. Ja sådana idéer skulle jag garanerat stötta.