Sunday, October 14, 2007

Skogsmulle

Jag ser hellre att mina barn går med i Skogsmulle!

9 comments:

Anonymous said...

Fy vad scaary det är med stackars små barn som har mammor/pappor som inte fått vara Bruno eller Coco i Fame...Jag skulle i.o.f. sig som 10-åring oxå kunnat gett min högra fot (fast så hade jag kanske dansat ännu sämre..) för att få vara just Coco i Fame men min dotter ska inte berövas sin barndom för det.
Kram!

Anonymous said...

...från Eva!

Saltistjejen said...

O Himmel!!!!
Jag säger bara en enda sak:
SE FILMEN "Little Miss Sunshine"!!!!!!!!!!!!!!!!
Den är UNDERBAR!
Men när jag såg den så trodde jag verkligen att skönhetstävlingen var överdriven. Nu ser jag att så inte var fallet... Suck!

Fast nu älskar jag filmens lilla tjej ännu mer!!! :-D

Desiree said...

Snacka om att förvandla sina döttrar till mini-barbies. Mycket hellre hederliga skogsmulle säger jag också.

Annika said...

ÄCKLIGT! Glömmer aldrig ett prgram jag såg på A&E som handlade om små missar. Det var så grymt och så läskigt hur dessa mödrar pushade på sina småflickor, jag mådde rikigt dåligt av att se det. Hur är dessa fldrar funtade? Och vad försöker dom uppnå? En Miss Universum titel att kröna skönheten med? är det det slutgiltiga, är det målet? Nä FYYY!
Fram för SKOGSMULLE NU!!!!

Anonymous said...

Håller med, fram för skogsmulle! Man får en dålig smak i munnen av de här skönhetstävlingarna för barn, framför allt av föräldrarna till kidsen. filmen Little Miss Sunshine som Saltistjejen nämner är jättebra!

Monica said...

Eva, hehe, vem var Coco av dem, mitt minne sviker mig :)

Saltis, jag har sett filmen och den är ju bara föööör härlig! Faktiskt så var det ju just de olika karaktärerna som gjorde filmen så underbar!

Alla, kan inte annat än att hålla med er om era kommentarer om dessa skönhetstävlingar, de är förskräckliga och att mödrar lever ut sina egna drömmar genom sina barn...ja, tragiskt!

Victoria said...

Fy, så horribelt! Snacka om att mammorna försöker uppfylla sina egna önskningar genom sina barn.

Monica said...

Victoria, javisst, och om de redan som 3-6 åringar sätter in fake-tänder och annat, ja då kan man ju verkligen förstå om de sedan som vuxna förmodligen är en stor stark köpgrupp vad gäller att ligga under skönhetskirurgernas skalpeller.