Tuesday, October 16, 2007

Växa ur skorna




Inte än på ett tag...

4 comments:

Desiree said...

Ha ha kul bild. Ett tag kvar innan han kan ha pappas skor.

Monica said...

Jag tyckte också den var kul. Han är helt begeistrad i skor. Under sommaren tog han alla skor han såg och slängde dem i vatten (typ poolen, sjön etc) och nu när han inte slänger dem omkring sig, då tar han ALLA skor han ser och går omkring i...ibland har han dubbla skor, typ sin systers skor i makens skor, hehe...

Petchie75 said...

Varför är barn så fascinerade över andras (vuxnas) skor? Jag kommer ihåg att jag älskade att leka med mina föräldrars skor när jag var liten!
Måste erkänna att ibland leker jag också med Os skor, de är så mycket större än mina - jag är lite barnslig...

Monica said...

Petra, du är ju för härlig!:) Jag tycker det är kul med barnsliga människor som kan bjuda på sig själva, det är uppfriskande!