Thursday, February 8, 2007

Sweden - here we come

Så äntligen har vi bestämt oss, det blir en Sverige-resa i sommar. Det var 2 år sedan sist! På dessa år har vi utökat familjen till 4 och småttingarna har 2 nya kusiner.

Jag la på luren efter att ha bekräftat resan och så började huvudet spinna, tänk att få träffa hela familjen, vännerna, gå på stan och fika, ut och segla i den underbara svenska skärgården, strosa i Gamla Stan, tjejmiddag i Götet...bara att få vara där, hemma i Sverige!

Vi åker helgdagarnas helgdag här i USA, 4th of July! Stockholm i 3 veckor och sedan Götet i 3 veckor. Can't wait!!!

2 comments:

Anonymous said...

Moni!
Jag fick ditt mail om bloggen, läser den då och då med spänning. Men nu MÅSTE jag ju bara skriva i den också och säga att det låter väldigt kul att kanske få se dig här i sommar!
Hörde häromdan att Noak N bor och arbetar i dina kvarter. Kanske visste du det redan, annars kan jag fixa fram en mailadress om det intresserar...
Och du: vilka fantastiska knott ni har! små juveler båda två!

kramar
/Susan Wikström

Anonymous said...

Boodiiii!
Men det var roliga nyheter. Måste hem till tjejerna och berätta. Det lustiga är att Moa sa häromdagen appropå ingenting:
-Mamma, det var längesedan vi såg Moni och Linn!

Jag har varit inne på din blogg vid flertal tillfällen och läst.
Intressant läsning Moni - du är härlig!

Passar på att skicka en del av mitt hjärta till dig på Valentine´s Day :-)

Puss och Kram Towäää