Friday, February 16, 2007

Trött på att dela med dig av ditt liv??

Med tanke på allt bloggande, MySpace, Wndows Live Spaces, Facebook och övriga sociala nätverk på nätet så gjorde San Francisco Chronicle i slutet av förra året en undersökning där de frågade -Är du trött på att dela med dig av ditt liv online??

Trots att fenomenet fortsätter att öka kraftigt så har många börjat tröttna. Enligt SF Chronicles undersökning så väljer man nu ett favoritställe där man lägger ner sin energi istället för att vara med på många olika ställen samtidigt.

Caro kept an online cat diary for six months and hooked up her cats with about 50 friends each. "At that point, I thought, 'Who cares?' " she said. "Who cares if my cats have friends?

Som relativt ny bloggare så tycker jag fortfarande att det är kul. För mig är det ett sätt att lära, läsa och skriva som jag verkligen uppskattar!

2 comments:

Anne-Marie said...

Håller helt med dig att det fortfarande känns kul. Jag är också relativt ny - startade min blogg i november 2006. Man kanske skall ha någon sorts gräns för hur privat man vill vara och hålla på den.

Monica said...

Anne-Marie,

jag har faktiskt tänkt på det...försöker att hålla min blogg personlig men inte privat, men det är en fin balansgång som ibland är svår att hålla.